lördag 18 februari 2012

Och här är då tio låtar (urval, det finns många) som jag tyvärr inte lyckats hitta ännu:

Chi Coltrane: What's happening to me? Av mina två singlar med henne, är detta den bästa!
Newbeats: I can't hear you no more. Har många plattor med dem, men denna är absolut favorit...
Orlons: Shimmy shimmy. Finns hyfsat med Orlons utlagt, och därför är det jättekonstigt att denna hitlåt inte finns att få tag i!
Suzi Quatro: Close enough for rock 'n' roll. Den här låten är en baksida, kanske därför.... Min favoritlåt med henne, så jag hoppas den kommer!
Charlie Rich: She loved everybody but me. Också konstigt att den inte finns. Härlig rocklåt!
Smokey Robinson & Miracles: Flower girl. Mindre känd låt, men fantastisk soul!
Björn Skifs & Blåblus: The devil made me do it. Det är rätt sparsmakat med Björn Skifs utlagt, åtminstone från den här perioden. Och den här som är så bra...
Steve Miller Band: Space cowboy.  Någon ströp tillgången på SMB precis innan jag hann lägga ut den här låten från min fantastiska gula LP!
Pat Wayne & Beachcombers: Bye-bye Johnny. Jag tror att någon annan har haft hit med den här, vilket skulle förklara varför en ösig låt som denna ännu inte står att finna på youtube....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar